sobota, 22 marca 2014

Bohaterowie

                                     Główni Bohaterowie :


 Rose (Rosie)  Hemmings  (17 l.)
A tu niby jest w porządku? Wśród twoich kumpli? 
   

Harry (Hazz) Styles (22 l.) 
"Nie okazuję emocji. Mam uczucia tak jak wszyscy ale wykształciłem sposoby na ich stłumienie. Gniew jest dla mnie jednym z najłatwiejszych uczuć. "


Luke Hemmings (21 l.)
"Jedyny sensowny sposób na życie w tym świecie, to ten pozbawiony reguł..."


Bohaterowie drugoplanowi:

Gang 5 Seconds Of Summer (5sos) + Luke  Hemmings



Ashton (Ash) Irwin (22 l.)
"Wiesz, co zauważyłem? Nikt nie panikuje, kiedy wszystko idzie zgodnie z planem. Nawet jeśli plan jest przerażający..."



Michael Clifford (23 l.)
"Kiedy miałem 14 lat, nauczycielka uderzyła mnie, więc oddałem jej - mocno. Wyrzucono mnie ze szkoły i więcej do niej nie wróciłem. "


 Calum  Hood (21 l.)
Tam, gdzie dorastałem, mówiło się tak:
,,Więcej osiągniesz dobrym słowem i pistoletem" 



Zoella (Zoe )  Red ( 20 l.)
" Bałam się, że cię dzisiaj złapią.
  Albo że cię stracę."



                                        Gang One Direction  (1 D ) + Harry Styles



                                     
                                                               
                                                                  Louis (Lou)  Tomlinson   (25.l)



                                       

                                                            Niall (Nialler)  Horan (22.l)



                                                   

                                                              Zayn Malik (23.l)



                                           
                                                            
                                                             Liam  Payne (23.l)




               Pozostali :


                                                 

Nicole Hemmings 


Chris Hemmings





Cara Red (21.l)




Gemma Styles (25.l)




Perrie (Pezz) Edwards (21.l)



Eleanor (Elka, El)  Calder (19.l)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon by xashewx