wtorek, 6 stycznia 2015

Liebster Blog Award

Dziękuje za nominację Agacie ♥
o to jej blog cudowny >>>>>>>>>>> http://the-stenear-love-opowiadanie.blogspot.com/ 
Zapraszam do jego czytania ☺


Pytania: 
1. Dlaczego zaczęłaś pisać bloga?
2. Imię?
3. W jakich jesteś  fandomach ?
4. Co było twoją inspiracją?
5. Jak zaczął ci się rok 2015?
6. Co w sobie lubisz?
7. Ulubiony aktor/a?
8. Co jest twoim talizmanem?
9. Co jest dla ciebie najcenniejsze?
10. Czego nie lubisz w sobie?
11. Ulubiony film? (tytuł)


Odpowiedzi:
1. Miałam pewną wenę na to opowiadanie (ff ?) na początku pisałam je w zeszyci, ale potem moja bff Kasia, przekonała mnie, żebym założyła bloga. Posłuchałam jej i zaczęłam go pisać :) 
2. Justyna x
3. Directioner, 5sosFam, Janoskianators 
4. Inspiracją była moja bff kaśka lmao 
5. A nawet bardzo dobrze ☺
6. W sobie lubię moje oczka i włoski  hihi
7. Angelina Jolie
8. hmm nie wiem :(
9. Najcenniejsze jest dla mnie mój pamiętnik, zapisuje tam wszystko x
10. W sobie nie lubię głosu! Nienawidzę go słuchać lmao 
11. "Niezgodna"  x


Musze kogoś nominować?  Bo ja idk haha xd

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon by xashewx